Yasal zorunluluklar çerçevesinde müşterilere sunduğu hizmetlerde oluşturduğu güvenin sürekliliğini sağlamak,
Laboratuvar Yönetimi ile işbirliği içerisinde, standartları yüksek, verimli, etkili ve etken bir şekilde çalışmak,
En iyi hizmeti vererek; tarafsız, güvenilir, doğru ve hızlı analizler yapmak.
Vizyonumuz
TS EN ISO/IEC 17025 Standardı gerekliliklerini ve kanuni şartları karşılayan bir düzeyde ve kalitede müşterilerine hizmet vermek,
Müşteri memnuniyetini arttırmak,
Yapılan analizlerin kapsamını genişletmek,
Sürekli iyileştirme yapmak.
Politikalarımız
Kalite Politikamızın Temel Değerleri;
Tarafsızlık
Gizlilik
Bağımsızlık
Yetkinlik
Tutarlılık
Güvenilirlik
Yenilikçi ve Değişime Açık
Risk ve Fırsatların Belirlenmesi
Tüm Müşterilere Eşit, Hızlı ve Doğru Hizmet
Kalite Politikamız;
Laboratuvar faaliyetlerinin tarafsız bir şekilde yürütmesi, tarafsızlığın korunacağı şekilde yapılandırılması, yönetilmesi ve bağlı kalınması,
Laboratuvar faaliyetlerinin tarafsızlığını tehlikeye düşürecek ticari, mali ya da diğer baskılara izin verilmemesi,
Laboratuvar faaliyetlerinde oluşabilecek risk ve fırsatların belirlenmesi ve aksiyon alınması,
Yasal olarak gereken haller dışında; laboratuvarın faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi sırasında elde edilen ya da oluşturulan tüm bilgilerin gizli tutulması,
Laboratuvar personellerinin niteliklerini ve yapılan analizlerin kalitesini arttırmak amacıyla eğitimsel ve bilimsel gelişmeler takip edilerek uygulamaya alınması,
Kaynakların verimli kullanılması ve çevrenin korunmasının sağlanması,
Laboratuvar faaliyetlerini doğruluğu ispatlanmış metot ve cihazlarla yaparak sonuçların en kısa süre içerisinde doğru ve güvenilir olarak verilmesi,
Analiz metotlarının standartlara uygun olarak hazırlanması, laboratuvar personelleri tarafından anlaşılmış olması ve uygulanmaya alınması,
TS EN ISO/IEC 17025 Standardı gerekliliklerine ve kanuni şartlara uygun olarak oluşturulan yönetim sisteminin laboratuvar organizasyonunun tüm seviyelerinde kabul edilmesi, uygulanması, geliştirilmesi ve sürekli olarak etkililiğinin artırılması,
Müşterilere eşit hizmet verilmesi ve her seferinde ilk defada doğruyu bulma çabası,
Laboratuvar faaliyetlerinin müşteri odaklı planlanması ve yürütülmesi,
Müşteri memnuniyetinin esas alınması ve yönetim sisteminin etkinliğinin sürekli olarak iyileştirilmesi.