Kalite Politikamız

Misyonumuz

  • Yasal zorunluluklar çerçevesinde müşterilere sunduğu hizmetlerde oluşturduğu güvenin sürekliliğini sağlamak,
  • Laboratuvar Yönetimi ile işbirliği içerisinde, standartları yüksek, verimli, etkili ve etken bir şekilde çalışmak,
  • En iyi hizmeti vererek; tarafsız, güvenilir, doğru ve hızlı analizler yapmak.

    Vizyonumuz

  • TS EN ISO/IEC 17025 Standardı gerekliliklerini ve kanuni şartları karşılayan bir düzeyde ve kalitede müşterilerine hizmet vermek,
  • Müşteri memnuniyetini arttırmak,
  • Yapılan analizlerin kapsamını genişletmek,
  • Sürekli iyileştirme yapmak.       

 

    Politikalarımız

Kalite Politikamızın Temel Değerleri;

  • Tarafsızlık
  • Gizlilik
  • Bağımsızlık
  • Yetkinlik
  • Tutarlılık
  • Güvenilirlik
  • Yenilikçi ve Değişime Açık
  • Risk ve Fırsatların Belirlenmesi
  • Tüm Müşterilere Eşit, Hızlı ve Doğru Hizmet

Kalite Politikamız;

  • Laboratuvar faaliyetlerinin tarafsız bir şekilde yürütmesi, tarafsızlığın korunacağı şekilde yapılandırılması, yönetilmesi ve bağlı kalınması,
  • Laboratuvar faaliyetlerinin tarafsızlığını tehlikeye düşürecek ticari, mali ya da diğer baskılara izin verilmemesi,
  • Laboratuvar faaliyetlerinde oluşabilecek risk ve fırsatların belirlenmesi ve aksiyon alınması,
  • Yasal olarak gereken haller dışında; laboratuvarın faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi sırasında elde edilen ya da oluşturulan tüm bilgilerin gizli tutulması,
  • Laboratuvar personellerinin niteliklerini ve yapılan analizlerin kalitesini arttırmak amacıyla eğitimsel ve bilimsel gelişmeler takip edilerek uygulamaya alınması,
  • Kaynakların verimli kullanılması ve çevrenin korunmasının sağlanması,
  • Laboratuvar faaliyetlerini doğruluğu ispatlanmış metot ve cihazlarla yaparak sonuçların en kısa süre içerisinde doğru ve güvenilir olarak verilmesi,
  • Analiz metotlarının standartlara uygun olarak hazırlanması, laboratuvar personelleri tarafından anlaşılmış olması ve uygulanmaya alınması,
  • TS EN ISO/IEC 17025 Standardı gerekliliklerine ve kanuni şartlara uygun olarak oluşturulan yönetim sisteminin laboratuvar organizasyonunun tüm seviyelerinde kabul edilmesi, uygulanması, geliştirilmesi ve sürekli olarak etkililiğinin artırılması,
  • Müşterilere eşit hizmet verilmesi ve her seferinde ilk defada doğruyu bulma çabası,
  • Laboratuvar faaliyetlerinin müşteri odaklı planlanması ve yürütülmesi,
  • Müşteri memnuniyetinin esas alınması ve yönetim sisteminin etkinliğinin sürekli olarak iyileştirilmesi.
İLETİŞİM
Adres:
Sanayi Mah. 60092 No'lu Sok. Bina No:15/A - 27170 Şehitkamil / GAZİANTEP
Telefon:
0 (342) 238 27 88 (3 Hat)
0 (342) 238 08 48 (FAX)